MAPY SZLAKÓW ON-LINE
Nasza mapa Szlaków Pomorza Zachodniego
Aplikacja szlaków mapa-turystyczna.pl
Mapa umocnień Wału Pomorskiego
Pomorska Droga Świętego Jakuba
Europejski Szlak Gotyku Ceglanego
Szlakiem Mapy Lubinusa
Szlaki Pomorskie
Szlaki Lubelszczyzny
Szlaki Kujawsko-Pomorskie
Szlaki Warmii i Mazur
Szlaki Mazowsza
Szlaki Małopolski
Szlaki Dolnego Śląska
Wschodni Szlak Rowerowy Green Velo
PRZYDATNE MAPY
Ogólnopolska Baza Kolejowa
Archiwum Map Zachodniej Polski
Mapa Lasów Państwowych
Leśny Przewodnik Turystyczny
CIEKAWE LINKI
Architektura Sakralna Pomorza
Architektura Pomorza
Serwis Zabytek.pl
West is the best - przewodnik
Pomniki Poległych z Pomorza Środkowego
Kościoły drewniane w Polsce
Chatki i Bazy Akademickie
PROGNOZA POGODY
Niemiecka pogoda
Burzowo.info
Windy.com
ICM Polska
WSPÓŁPRACA


ZASADY ZWROTU KONSUMENCKIEGO
Pamiętaj, przedsiębiorców prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą, jeśli zakup towaru nie miał charakteru zawodowego, nie dotyczą przepisy o prawach konsumenta.
Główne założenia firmy CEIT Wiking postulują bezpieczne zakupy Klientów z gwarancją dostarczenia towaru na czas, możliwości zrezygnowania z zakupu bez podania przyczyny, możliwości reklamowania towaru na podstawie niezgodności z umową, możliwości reklamowania towaru w okresie gwarancji lub rękojmi. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny", masz prawo zrezygnować z produktu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania zamówienia. Koszt opakowania i odesłania towaru ponosi Klient. Druk odstąpienia >> pobierz .
Odstąpienie konsumenckie krok po kroku:
- Odstąpienia możesz dokonać w okresie 14 dni od otrzymania towaru.
- Pamiętaj że ponosisz wszelkie koszty związane z nieprawidłowym sprawdzeniem zakupionego towaru, jego uszkodzeniem i przekroczeniem zwykłego zarządu.
- Poinformuj nas o tym fakcie za pomocą poczty elektronicznej - my wyślemy do Ciebie odpowiedni formularz.
- Spakuj zwracany towar, pamiętając o jego odpowiednim zabezpieczeniu, gdyż ponosisz wszelkie koszty związane z jego uszkodzeniem lub zagubieniem. Zalecamy przesyłki rejestrowane.
- Ponosisz koszt odesłania towaru do naszego sklepu oraz opakowania i jego zabezpieczenia.
- Po otrzymaniu zwracanego towaru, zwrotu wpłaconych pieniędzy dokonujemy w ustawowym okresie 14 dni, z tym że jeżeli konsument wybrał sposób dostawy produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie, zwracany jest koszt najtańszej formy dostawy.
- W przypadku pobrania Faktury VAT (zakup na JDG), zwrot środków Kupującemu, następuje po otrzymaniu przez nas potwierdzenia otrzymania Faktury VAT Korekty.
Odstąpienie przy zakupie przez spółki, jednostki samorządu i administracji państwowej oraz przedsiębiorców prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą, jeśli zakup towaru miał charakter zawodowy.
Kupujący ma 3 dni na odstąpienie od umowy. Zwracany towar nie może być używany, rozpakowany, musi posiadać oryginalne i nieuszkodzone opakowanie. W innym przypadku nie przyjmiemy zwrotu i Kupujący ponosi koszt jego odesłania. Po przyjęciu zwrotu wysyłamy fakturę VAT korektę. Po odesłaniu podpisanej korekty, zwracamy pieniądze tylko i wyłącznie za zakupiony towar na wskazane konto.
Gdy zwracany towar jest uszkodzony.
Jeśli zwracany towar nosi ślady użytkowania, jest uszkodzony, niesprawny i tym podobnie, Sklep będzie dochodził swoich praw majątkowych, wynikłych z przekroczenia zwykłego zarządu.
Podejmujemy dwa kroki:
- Polubowne załatwienie sprawy poprzez wyrażenie zgody przez Nabywcę zwracającego towar na pomniejszenie zwracanej wpłaty w poczet pokrycia kosztów uszkodzonego/niesprawnego towaru.
- Założenie sprawy sądowej z wnioskiem o pokrycie przez Nabywcę strat Sklepu wynikłych z przekroczenia zwykłego zarządu zwróconego towaru, oraz pokrycia wszelkich kosztów związanych z rzeczoznawcą, naprawą, kosztów sądowych i innych związanych z sprawą.
Kupujący będący konsumentem, ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w [miasto]. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. Zgodnie z nową dyrektywą unijną w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich,, istnieje możliwość rozstrzygania sporów na Europejskiej Platformie ODR (Online Dispute Resolution), pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ . Ponadto, może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem e-mail porady@dlakonsumentow.pl.
Chcemy zapewnić Tobie, jako Kupującemu maksimum korzyści z zakupów w naszym sklepie. Naszym celem jest Twoje zadowolenie nie tylko z wybranych produktów, ale również ze sposobu ich dostarczenia. Jednak pamiętajmy, że wzajemny szacunek oraz przestrzeganie praw i obowiązków przez oby dwie strony umowy to nie wybór ale obowiązek.
Odstąpienia od umowy, zwroty i reklamacje, możesz wysłać przez nasz system zwrotów - https://wedrujznami.pl/zwrot . Pamiętaj, że to Ty pokrywasz koszt wysyłki do sklepu.